fredag 26. april 2013

Fremdeles i tåka, ja.

Jeg har pakket stash etter mor i ca hele dag sammen med ei venninne, og er nå rimelig gåen. Men vi fikk heldigvis gjort veldig mye, da.

Trøtt som ei strømpe - trøtt som en dupp - trøtt som en dass ... hmmm, trøtt som en dassete strømpedupp, kanskje? Min humoristiske sans har jaffal tatt en tur innom Twilight Zone eller noe tilsvarende, jeg satt og rotet rundt på Youtube og fant "The Great Song of Indifference" med - av alle mulige og umulige personer: Bob Geldof.

Jeg har aldri vært noe fan av ham, men den første gangen jeg så denne videoen lo jeg høyt, og det samme hendte nå.

http://www.youtube.com/watch?v=NoweGN8cm5g

Teksten morer meg også, men siden jeg ikke har rettigheter til den så vil jeg bare oppfordre til å bruke Google og skrive "Bob Geldof Great Song of Indifference lyrics", det er den første eller andre linjen.

Hvorfor den morer meg? Fordi den beskriver ganske bra åssen jeg føler når det gjelder hva folk gjør, sier, finner på og roter rundt med. Jeg kunne ikke bry meg mindre om jeg jobbet med det.

Unntaket er - såklart - venner. De er det viktigste i livet nå, og jeg er mer glad for å ha dem enn jeg har ord for å beskrive. Bare tanken på åssen ting hadde vært uten dem ... urk, jeg grøsser. Så hva de mener om ting er viktig for meg, men menneskeheten forøvrig kan vel generelt hoppe i havet og trekke vannet over seg for min del.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar