fredag 23. januar 2015

URK

Nå om dagen er jeg dritt lei hele møkka. Satt her i sta og funderte på om det var en kroppsdel som ikke gjorde vondt. Tenkte lenge, men fant ingen. Sur som ti kilo sitroner. Eller no.

Fant ut at jeg kanskje skulle gjøre noe som er i nærheten av fornuftig, så jeg stappa full vaskemaskinen. Det lukter godt på badet, ja.

Jeg har fremdeles fornemmelsen av at hjernen min har dratt på ferie og er nå i bane rundt Jupiter eller noe annet minst like langt vekk. Oppi skallen min er det bare smørje igjen. Vet ikke riktig om det er fornuftig eller om det bare er fjernt, men kanskje jeg skal imitere katta og slappe av i senga.

Finner jeg noe som ligner på energi kanskje jeg spiller Diablo isteden. Det er alltid kult å mose/smadre zombie, skjeletter, og ellers alt som kan ødelegges. Gidder ikke å gjøre noe som kjrever hjerneaktivitet, dt er det eneste jeg er ca sikker på akkurat nå.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar